1500 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Norsk nettbutikk
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Fast lav frakt 80,- | Norges største utvalg Birkenstocks | Gratis bytte | Norsk nettbutikk

Betaling og levering

PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK inkl mva.

Betalingsmetoder

Vi benytter Klarna Checkout og Vipps som betalingsmåter. Raskt, trygt og enkelt.

Betal direkte/kortbetaling (Visa/Mastecard)

Benytter man kredittkort eller debetkort (bankkort) som betaling reserveres kjøpesummen på ditt kort ved kjøp og belastes når varen sendes. Det benyttes 3D-Secure betalingsløsning som er verifisert av Visa og MasterCard. Vi registrerer ingen personopplysninger om din transaksjon. All informasjon foregår mellom deg og din bank/kortleverandør. 

Klarna faktura (Få først- betal senere)

Når vi sender din ordre får du en faktura levert til din e-post med 14 dagers betalingsfrist. Dette valget finner du i kassen - behandles av Klarna.

Klarna delbetaling (del opp)

Med Klarna er det to måter å delbetale på. Fast delbetaling, der du bestemmer hvor lenge du vil betale ned. Og fleksibel betaling, der du hver måned selv bestemmer hvor mye du skal betale. Ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme mailadresse som er lagt inn på bestillingen. Man må være fylt 18 år for å handle med Klarna faktura/delbetaling.
For spørsmål om din Klarna-konto eller mottatt faktura, vennligst ta kontakt med Klarna på mail ved www.klarna.com/no/support.

Vipps

Vi tilbyr Vipps som betalingsmetode og dette krever at du har en Vipps konto tilknyttet et kredittkort eller bankkort. Trygg, rask og sikker betaling av varer og tjenester. 

Må jeg oppgi mitt personnummer i kassen?

Ved betaling med kredittkort (Visa/MC) eller Vipps trenger du ikke å oppgi personnummer. Du trenger kun å oppgi personnummer hvis du velger å betale med faktura eller delbetaling.

Bedriftsfaktura (bedrift/organisasjon)

Dette er et tilbud til bedrifter og offentlige etater med et organisasjonsnr og forutsetter forhåndsgodkjent kredittvurdering. Send nødvendig informasjon om eventuelt organisasjonsnummer, kontaktpersoner og annet som er nødvendig til info@beachbum.no. Vår økonomiavdeling vil i løpet av kort tid foreta en kredittsjekk og eventuelt gi kreditt ut fra egen vurdering. Beachbum.no forbeholder seg retten til å avslå kreditt uten ytterligere forklaring.

Rabattkoder

Hvor legger jeg inn rabattkode?

Du legger inn rabattkode i handlekurven før du kommer til kassen. Der finner du et rabattkodefelt som det står ” legge til rabattkode”. Her skriver du inn koden du har og trykker på oppdater.

 

FRAKT OG LEVERING

Vi bruker Posten (Bring) til å levere varene våre. Beachbum.no leverer pakker til Posten alle dager unntatt søndager og helligdager. Innleveringsfrist Posten er kl 22 hverdager og kl 18 lørdager.

Du kan velge mellom flere måter å få varene levert:

  • Standardlevering (Bring Klimanøytral Servicepakke)
  • Leveres til nærmeste postkontor, post i butikk eller pakkeboks.
  • Fast lavpris: kr. 80,-. Fri frakt på ordrer over kr. 1500,- (med unntak av varer med større volum). Frakten vil da kalkuleres i kassen.
  • Pakke i postkassen (Pose på døren)
  • Fast lavpris: kr. 80,-
  • Hjem På Døren
  • For levering hjem på kvelden mellom 17.00 og 21.00. 
    Fast lavpris: kr 95,-
  • Bedriftspakke dør 
  • For levering på døren til bedrifter (forutsetter at noen er til stede på dagtid mellom 8-16). 
    Pris: kr 250,-
  • Bedriftspakke express
  • For levering på døren til bedrifter (forutsetter at noen er til stede på dagtid mellom 8-16). Pris fra: kr 400,- NB! Bestillingen må være lagt innen 13.00 for at vi skal kunne levere til transportør i tide. Vi benytter ikke utlevering på lørdager, søndager eller helligdager.  
  • DHL utland
  • Pris fra: kr 450,-

---------------------------------

  • Hent i butikk
  • Gratis

Forsendelse

Når pakken sendes fra oss vil du motta beskjed om dette på e-post hvor vi oppgir sporingsnummer (kollinr) som du kan bruke til å følge pakken via Postens sporingssider og muligens hente pakken litt tidligere. 
Posten vil også sende deg en hentekode pr post, epost eller SMS. 

Levering til Svalbard: Vi tilbyr momsfri levering. Frakttillegg: 350,-

Leveringstid

De fleste ordrer er på vei til deg innen 1-2 dager fra bestilling. Pakken(e) leveres normalt innen 3-4 virkedager avhengig av postens soner. 

Klikk og hent

Du kan bestille varer og hente selv i Trekta 2 i Risør. Du vil motta en epost til din oppgitte mailadresse når din ordre er klar for henting. Din ordre kan hentes alle hverdager mellom 10-16 eller ring oss på 90250080.

Endringer på ordre

Kontakt oss raskest mulig på mail info@beachbum.no dersom du ønsker å endre eller slette ordren din. 

Dersom det ikke er mulig å endre/slette ordren din kan du bruke angreretten ved å returnere pakken.

Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

Hent ut sendingen innen Posten hentefrist! Uavhentede pakker: Om varene ikke blir hentet innen fristen returnerer Posten dem til oss, og du vil bli belastet/etterfakturert med et returgebyr på kr. 400,- (dekker ekspedisjon av posten, returfrakt og gebyrer). Beløpet trekkes fra kjøpesummen ved kreditering.

RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:

Beachbum AS

Trekta 2
4950 Risør

 

REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

KUNDESERVICE

Firmanavn: Beachbum AS

Postadresse:

Trekta 2
4950 Risør

Mail: info@beachbum.no

Tlf: +47 902 50 080